Yhteistyö-kumppanuus

Yhteistyökumppanuus on yksi merkittävimpiä markkinointiviestinnän keinoja, joka tarjoaa brändeille ja yrityksille näkyvyyttä valitussa kohderyhmässä.

Sponsori eli yhteistyökumppani kulkee Euroviisuklubi OGAE Finlandin mukana tapahtumissa, sivustolla, jäsenkirjeessä ja tietenkin viisufanien taskuissa- puhelimessa SoMe-kanavien näkyvyyden muodossa. Kun me fanitamme, sinä olet näkyvillä.

Mitä vastineita meillä on tarjota yhteistyökumppanille?

• Euroviisuklubi OGAE Finland:in jäsenten huomio

• Toimintamme imago, brändi ja arvot

• Sosiaalisen median tarinat ja kontaktit

• Osaamisemme ja tapamme toimia

Ota yhteyttä , niin kerromme mielellämme lisää! 

Viisufanit ja Euroviisuklubi

Suomen Euroviisuklubi on yksi suurimmista OGAE-perheeseen kuuluvista viisufanien ryhmistä, jäsenmäärä on tällä hetkellä noin 700 ja suunta on kasvamaan päin. Jäsenemme ovat aktiivisia liikkumaan erilaisissa kulttuuritapahtumissa, he käyttävät runsaasti sosiaalista mediaa ja matkustelevat. He ovat usein ja iloisesti esillä.

Omien tapahtumiemme lisäksi viisufanit ovat näkyvillä Ylen järjestämässä Uuden Musiikin Kilpailussa, keväisissä Euroviisukonserteissa muun muassa Amsterdamissa ja Lontoossa sekä tietenkin koko kevään viisuhuuman ajan erilaisissa tapahtumissa niin kotimaassa kuin kulloisessa viisumaassakin. Euroviisuklubi näkyy ja kuuluu, aina iloisissa sekä musiikillisissa merkeissä. Tule mukaan!

Klubilla on hyvä ja kansainvälinen maine, joka vie eteenpäin viisujen ilosanomaa – ja tietysti sinunkin.

Arvomme ovat: arvostaminen, avoimuus, läpinäkyvyys ja sitoutuminen.

Yhteistyötä kummankin eduksi

Sponsorointi merkitsee Euroviisuklubille yhteistyötä, jonka tavoitteena on edistää molempien osapuolten tavoitteita. Pyrimme pitkäjänteiseen, suunnitelmalliseen ja tulokselliseen yhteistyöhön.

Sponsoreiden käyttötarkoitus: Kerätyt varat käytetään Euroviisuklubi OGAE Finland ry:n jäsentyöhön, viestintään sekä muuhun Euroviisuklubia edistävään toimintaan ja palveluihin.

Varoilla järjestetään jäsenille tapahtumia. Näitä ovat muun muassa suuressa suosiossa oleva syksyinen Euroviisuristeily, jonne kerääntyy viisufaneja yli 25 maasta sekä loppuunmyydyt Euroviisujen esikatselutilaisuudet keväisin ympäri Suomea.

Varojen käyttöajankohta: Kerätyt varat käytetään pääsääntöisesti sinä kalenterivuonna kuin ne on kerätty. Kuitenkin erityistilanteissa varojen käyttö voi tapahtua kahden kalenterivuoden kuluessa lahjoituksesta.